1. Условия за доставка
1. Методи за доставка:
Ние предлагаме следните опции за доставка на продуктите, поръчани от нашия сайт:
- Доставка до офис на Спиди или Еконт: Фиксирана такса от 5 лв..
- Доставка до адрес: Фиксирана такса от 8 лв..
Поръчки на стойност над 100 лв. се доставят безплатно до офис на Спиди/Еконт или до посочен от Вас адрес.
2. Срок за доставка:
Обичайният срок за доставка е от 1 до 5 работни дни, в зависимост от местоположението и натовареността на куриерската компания.
3. Отговорност за доставка:
След като пратката е предадена на куриерската фирма (Спиди или Еконт), отговорността за доставката преминава към тях. „Избрана Поезия“ не носи отговорност за закъснения, загуби или повреди по време на транспорта. Моля, запознайте се с условията на куриерските компании:
4. Уведомяване на клиента:
Ние не предоставяме допълнителна информация или проследяване на пратки, тъй като това е отговорност на куриерската фирма.
5. Безплатна доставка:
Поръчки на стойност над 100 лв. се доставят безплатно до офис на куриерска фирма или посочен адрес.
Политика за възстановяване/връщане/анулиране
1. Възстановяване на суми:
Ако решите да върнете продукт в рамките на 14 дни от датата на получаване, имате право на възстановяване на сумата, при условие че:
- Продуктът не е бил използван, не е с нарушена цялост и е в оригиналната си опаковка.
- Възстановяването на сумата ще бъде направено чрез същия метод на плащане, използван при покупката, в рамките на 14 дни от получаване на върнатия продукт и одобрение от наша страна.
2. Условия за връщане:
- Разходите за връщане на продукта са за сметка на клиента, освен ако връщането не е поради дефект или грешка от наша страна.
- Моля, свържете се с нас на info@izbranapoeziq.bg преди да върнете продукт, за да получите инструкции за връщането. Неправилно или неинформирано върнатите продукти няма да бъдат приети.
3. Анулиране на поръчки:
- Можете да анулирате поръчката си преди тя да бъде изпратена, като се свържете с нас на info@izbranapoeziq.bg. В случай, че не сме получили молба за анулиране/замяна на продукт чрез официалните канали за комуникация, споменати в политиката за доставка и връщане, то запазваме правото си заявката да не се вземе предвид. За всякакви въпроси относно връщането на продукт или анулирането на поръчка, моля, не се колебайте да се свържете с нас.
- Ако поръчката вече е изпратена, не можем да я анулираме. В такъв случай, можете да използвате правото си за връщане в рамките на 14 дни след получаване на продукта.
4. Продукти, които не подлежат на връщане:
Персонализирани продукти и ръчно изработени артикули, изработени специално за Вас, не подлежат на връщане, освен ако не са дефектни.
5. Допълнителни условия
Политиката е съобразена с основните изисквания на действащото българско законодателство.